Archív blogu

pondelok 6. januára 2014

Jillian Michaels: 30 Day Shred

Určite ste už veľa krát počuli o Jillian Michaels a jej cvičebných videách. Ja som vyskúšala 30 Day Shred a musím povedať že som bola spokojná :) Presne povedané s Jullian som začala chudnúť, keď som nechcela cvičiť vo fitku. Spočíva to v tom že cvičíte každý deň po polhodinke (Na to si určite nájdete čas a ak tvrdíte že nie, klamete!). Tento program sa skladá z 3 videí, pričom každé video cvičíte 10 dní. Na začiatok je to naozaj výborné. Zlepšíte si kondičku, spevníte si svaly a čo je hlavné, zvyknete si na pohyb. A keď k tomu pridáte správnu stravu ani si nevšimnete,ako rýchlo sa vaše telo mení. Článok o správnej výžive chystám už čoskoro :)

Malý typ: Keď začínate cvičiť na začiatku sa pomerajte a odfote sa v spodnom prádle alebo plavkách. Tak lepšie uvidíte výsledky. Dôležitejšie ako číslo na váhe je totižto číslo čo vám ubudne z mier. Ved samy uvidíte ;)





*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára