Archív blogu

utorok 4. februára 2014

Lose weight with boyfriend

Poviem vám takto. Ak máte chlapa, ktorý rád cvičí máte vyhraté. Ten môj je maniak a keby mohol v posilke aj spáva. Chlapskú tvrdohlavosť rozoberať nebudeme, nemá to význam. Našťastie sa jedná o dobrú zaťatosť :D

Ale k veci! Ja a môj priateľ sa vkuse sťažujeme že chceme schudnúť ešte viac. Nanešťastie veľmi radi papkáme preto naše bruška pekne vytŕčajú. A preto sme vymysleli plán, kvázi súťaž medzi nami o to kto schudne viac. Pekne sme sa pomerali a odvážili a budeme to robiť tak každý mesiac. Kto schudne viac dostane odmenu a ten kto menej zase trest. Odmenu sme ešte nevymysleli ale trestom bude pre mňa 100, pre neho 200 brušákov, klikov alebo niečoho podobného :D Zatiaľ mierny trest, časom to možno poženieme až na odbehanie kilometrov :D

Keďže ale vieme že keď posilňujeme rastú nám svaly a tie sú ťažšie ako tuk (na túto tému chystám článok! :P) nemôžme brať do úvahy váhu a keď on posilňuje ešte viac stehná, hrudník a podobne cm by šli hore. Preto sme sa rozhodli brať do úvahy len brucho aj to pomocou WHtR. Ak poznáte BMI (body mass index) toto je niečo podobné až na to že sa berie do úvahy obvod pása (mi sme to nahradili bruchom :D) a výška. (Pripravujem článok aj o tomto :D, tešíte sa ? :P). A nakoniec vypočítame percentuálny rozdiel medzi jeho výsledkom naposledy a po mesiaci. Znie to zložito ale takto to bude najférovejšie.

Verte že to je naozaj dobrá motivácia, keď chcete zjesť napríklad niečo sladké a on sa vám pochváli ako sa dobre drží, verte že vás chuť hneď prejde, najmä ak ste súťaživý typ! :D

O mesiac vám zvestujem kto vyhral prvé kolo :D Držte mi palce :))





*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára