Archív blogu

štvrtok 1. novembra 2012

Em's Life

    Milujem fitness, zdravú výživu a všetko okolo toho. A hlavne milujem debatu na túto tému, no a keďže mojich priateľov to už miestami nebaví počúvať (čo je pochopiteľné :D), rozhodla som sa že si založím tento blog a podelím sa s vami o moje poznatky, postrehy typy a tak ďalej.


   No ako správna žena milujem aj módu a kozmetiku! No keďže nie som žiadny odborník na módu, povedala som si že sa s vami podelím aj o kozmetické typy. Pretože ku krásnej postave patrí krásna pokožka, krásne vlasy a krásna pleť :)



   A kedže mi to aj tak nakoniec nedá, tak sa niekedy budem venovať aj outfit postom. No najčastejšie to budú obrázky, ktoré som našla na nete,ktoré budú slúžiť ako inšpirácia nie len pre mňa ale aj pre vás. A samozrejme športové outfity ;)




   Nakoniec vám chcem len popriať príjemné čítanie a veľa veľa motivácie! Lebo presne o to ide na tomto blogu :) *Vaša Em*





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára