Archív blogu

piatok 2. novembra 2012

Notorický "chudnúč"


   Aj tak sa môžem nazvať. Vety: "Od zajtra chudnem!", "Od pondelka budem cvičiť každý deň!" a im podobné, sú myslím každému veľmi známe. Sama som ich často používala. Niekedy som to dokonca aj dodržala, no pri mojom šťastí som do mesiaca ochorela. A viete, keď týždeň ležkáte v postielke, papkáte, pozeráte telku alebo spíte. Povedzme si úprimne, ktorej z nás sa chce po takomto týždni leňošenia vstať a ísť makať do fitka?
   A práve tam často končí naše odhodlanie. Prichádzajú na scénu vety: "Musím byť spokojná s takým telom aké mám!". Áno, je to síce pekné si to povedať ale pozrime sa na to objektívne, je to to najjednoduchšie čo môžte spraviť, vzdať sa a ďalej žiť nezdravým životom. No neskôr to na vás aj tak doľahne. Všade na okolo vidíte štíhle slečny a na vás opäť príde depresia. 

 

   Niekoho sa možno tieto riadky dotknú, no presne o to ide. Najťažšie sa počúva pravda. No práve to by vás malo motivovať a presne o to mi ide. MOTIVOVAŤ vás! Lebo každý/á z nás to dokáže. Chce to len odhodlanie a pevné nervy. 

   A ako to je vlastne so mnou? 
   Ako som už vyššie spomínala, slovné spojenie notorický "chudnúč" ma dokonale vystihuje. Už pár rokov si vravím ako začnem cvičiť, zdravo jesť a že to budem dodržiavať. Ale poznáte to :D Nakoniec vás tá čokoládová lahôdka aj tak zlomí, až tak že zjete všetko čo vám príde pod ruku, no a následne nastupujú tie známe výčitky svedomia. To je druhý prípad na čom často zlyháme. No dôležité je v tomto prípade sa nevzdať. Každý má sem tam deň, kedy si potrebuje dopriať všetko po čom zatúži. No treba vedieť že z toho jedného dňa drasticky nepriberiete ak v tom nebudete pokračovať. Treba sa vzchopiť a ďalej makať. 


   Verte že je to aj môj prípad. Každý občas potrebuje "zhrešiť". No nie ? O:) Ale všetko s mierou! 
 
   Ale zas som sa zahovorila :D Takže spät ku mne a mojim začiatkom. Hovorila som o tom ako som stále začínala no vždy aj čoskoro skončila. Nedávno som však prišla som na skvelý spôsob ako neprestať! 
   
   Na začiatku školského roka som u nás v škole na informačnej nástenke zbadala plagát miestneho fitness centra. Ponúkali permanentku 1+1 zdarma. Povedala som si že veď skúsiť to môžem. A bolo to to najlepšie čo som urobila. Je všeobecne známe že keď človek nevidí prvé výsledky na začiatku cvičenia, rýchlo sa vzdáva. No pritom prvé výsledky vidno až po mesiaci tréningu. A teraz po mesiaci? Nedám na cvičenie dopustiť! Veľa ľudí mi hovorilo že cvičenie je ako droga, keď začnú potom už nedokážu prestať a teraz viem že mali pravdu! 

 

Permanentka je naozaj dobrá vec. Z jednej strany vás to núti fitko navštevovať lebo viete že ste do toho dali peniaze a na druhej strane sa snažíte jesť zdravšie, pretože vám je ľúto sa prejedať keď viete ako tvrdo driete. A to je naozaj perfektná stratégia ! :) 

    Tak dúfam že som vás tento článok zaujal a dúfam že vás hlavne motivoval. Lebo všetko čo naozaj chcete aj dokážete! :) Tak hurá do cvičenia ;)


   *Vaša Em*

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára