Archív blogu

piatok 27. decembra 2013

Pažravosť sa nevypláca

Dneska sa ozývam len tak v skratke aby som sa vám "pochválila" k čomu viedol môj vzťah s prežieraním. Začalo sa to jednou čokoládou potom dvomi, croisantíky, kávičky, horúce čokolády, cukríky, koláčiky a hlúposti. Proste moja vypracovaná disciplína a ako tak vypracovaná postava išla úplne do hája a som tam kde som bola. Porovnávala som si totiž miery z pred roka a z pred polroka a skoro som odpadla. Proste ZLE, ZLE a ešte raz ZLE! A preto moji drahí čitatelia (ak nejakí ste :D) ideme sa spolu pustiť do toho ťažkého boja, no s radosťou! Lebo to radosť je :) Veď uvidíte sami už len po prvých výsledkoch. Zajtra pre vás chystám článok o malej motivácii, čo som si dopriala na Vianoce. Verím že ste sa poriadne zaťali a psychicky sa pripravujete. Lebo spolu to dááme ! :) Neviem sa dočkať.



*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára