Archív blogu

streda 18. decembra 2013

Na začiatok..

...MOTIVÁCIA. Takže prvé čo musíte spraviť je namotivovať sa :) Je mnoho spôsobov ako to môžete spraviť. Môj spôsob motivácie boli motivačné obrázky, ktorých som si kopu nasťahovala a lepila kademožne aby som ich mala na očiach. No samozrejme v prvom rade je to zápal, kedy sa už na seba tak hneváte, že sa zrkadlám zďaleka vyhýbate a neznášate svoje telo. Bez zápalu a odhodlania to samozrejme nejde.




Ďalším spôsobom ako sa môžte motivovať je nákup, či už len drobnosti alebo niečoho väčšieho, čo sa týka cvičenia. Prvé čo som si kúpila ja, bolo tričko na cvičenie :) Neskôr sa k tomu pridali tenisky, ktoré mi spravili naozaj veľkú radosť a cvičenie v nich je jedna báseň :)
Moje lásky ♥

Ešte jedným spôsobom čo ma napadá je určiť si konkrétny cieľ, napríklad nohavice do ktorých sa už pár rokov nezmestíte a chcete sa do nich narvať,  schudnúť do plaviek alebo čokoľvek iné. 

Overené mám ale len prvé dva spomínané spôsoby. Máte aj vy nejaké iné spôsoby ako sa motivujete ? :)

*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára