Archív blogu

utorok 28. januára 2014

Detox alá odkyslovacia kúra deň 1.

Tak a som tu zas a teraz s článkom o odkysľovacej kúre, ktorú som na vlastnej koži otestovala :) Našla som ju v časopise FITštýl a prišlo mi to neskutočne vhod. Po Vianociach sa mi poriadne prekyslil organizmus a preto som sa ju rozhodla vyskúšať. Ide o 4 dňovú kúru, ktorá trvá 4 dni. Niektoré veci som si malinko pozmenila, aby mi to viac chutilo :) Môže sa zdať že porcie jedla sú malé, ale opak je pravdou a niektoré porcie budete jesť na dva krát.

1.DEŇ:

Raňajky- ovocný šalát
2 banány,  med, 2 jablká, 2 kivi, 1 pomaranč
Príprava:
Nakrájajte  banány,  jablká (aj so šupkou), kiwi. Pomaranč odšťavte do misky, pridajte lyžicu medu a pomiešajte spolu s ovocím. Môžte podávať.
(Mne táto porcia lepšie povedané porcisko stačila aj na raňajky aj na desiatu.)

Ilustračná fotka :)
Obed- Zeleninový šalát
2 kaleráby, 1 mrkva, zmes byliniek podľa chuti (ja som použila provensálske), olivový olej, celozrnné pečivo
Príprava:
Kaleráby a mrkvu olúpte a v mixéry rozmixujte na kašu. Do ďalšej misy dajte zmes byliniek a pridajte tri polievkové lyžice vody, tri polievkové lyžice olivového oleja. Všetko zmiešajte dokopy a podávajte s celozrnným pečivom.
(Toto mi až tak nechutilo ale je to ľahké a napodiv to poriadne zasýti!)

Večera- Karfiol s muškátovým orieškom
karfiol, maslo, muškátový oriešok
Príprava: Uduste v parnom hrnci celý karfiol. Položte karfiol na tanier a polejte ho rozpusteným maslom. Následne ho posypte muškátovým orieškom a môžte podávať :) K tomu môžte podávať aj bylinkovú bagetu. Na jeden deň vám bude stačiť polka karfiolu, druhú budete mať na ďalší deň.
(Na to že nemám rada karfiol mi to chutilo ale stačila mi len polka z polky plus bylinková bageta.)


Postupne budem pridávať zvyšné 3 dni :)

*Vaša Em*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára