Archív blogu

štvrtok 30. januára 2014

Detoxikačná kúra deň 3.


Pokračujeme ďalej 3. dňom verím že sa zatiaľ úspešne držíte ! :)

Raňajky- Kukuričné lupienky
2 banány, kukuričné lupienky, sójové mlieko, čerstvo vytlačenú šťavu z pomarančov
Príprava:
Kukuričné lupienky si pripravte so sójovým mliekom. Nakrájajte do nich banány, poprípade nakrájané sušené ovocie ale žiadny cukor ani med!



Obed- Tekvicová polievka (ja som si dala brokolicovú, ktorú zbožňujem :) )
1 tekvica, 1 cibuľa, 1/2 zeleninového vývaru, ryžu, 100ml sojového mlieka
Príprava:
Uvarte si ryžu a následne vydlabte tekvicu, nakrájajte na kúsky a následne odstráňte šupu. Cibuľu a zemiaky nakrájajte na menšie kúsky a krátko ich poduste aj s tekvicovou dužinou na olivovom oleji. Zmes potom nechajte variť spolu s vývarom 20 minút na miernom ohni. teraz už len dolejte sójové mlieko a rozmixujte na polievku. Polovicu polievky oddelte, budete ju mať na obed na druhý deň. Do polievky ešte pridajte ryžu a môžte podávať :)
(Neviem vám povedať ako chutí táto polievka, lebo vďaka mojej averzií k tekvici som poprosila maminu aby mi uvarila brokolicovú, ktorá je čisto len so zeleniny takže určite tiež nezakysluje.)

Večera- Cibuľové chlebíčky 
3 menšie cibule, olivový olej, morská soľ, celozrnné pečivo 
Príprava: 
Ošúpte cibule nakrájajte na kolieska. Na olivovom oleji ju opražte do sklovita a potom ju osolte. Obložte ňou pečivo a môžte podávať.

Dobrú chuť :)
Stále sa držíte ? Už pociťujete tú ľahkosť ? :)



*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára