Archív blogu

štvrtok 30. januára 2014

My goal

Niekde na začiatku som spomínala že sa snažím schudnúť preto som si založila blog :) Aby sme sa my, večne so svojim telom nespokojné ženy, spojili a zvládli to :) Dôležitá je motivácia, tú ja mám ! :D A určiť si cieľ. Prv som chcela byť úplne chudučká ako niektoré baby. Mám ženskejšiu postavu a časom som pochopila že mám iný typ postavy a preto nikdy nebudem taká chudá. Preto som si zaumienila že chcem byť ženská ! Preto sa mojím cieľom stalo schudnúť z brucha (ako ho ja neznášam :D), poriadne si vytvarovať zadok, zbaviť sa celulitídy a spevniť stehná, ktoré nikdy nebudú ako papečky a viete čo?! Som na to hrdá ! :) Niet nad ženské tvary. Chcem vás inšpirovať aby ste nechceli byť za každú cenu vychrtlé a hlavne neprestali papať :)

Verím že to spolu zvládneme a budem vás informovať o mojich pokrokoch :) Meriam a vážim sa každý mesiac aby som postupne videla výsledky, budem rada keď sa so mnou podelíte o tie vaše :) Lebo nie je nič lepšie ako pochvala okolia, to je tá najlepšia motivácia. Hneď sa budete cítiť lepšie ! A preto ideme do toho a naplno ! 



S láskou, odhodlaním, silou dokázať všetko čo si zaumienim 
*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára