Archív blogu

piatok 31. januára 2014

Detoxikačná kúra deň 4. (posledný!)

A máme tu posledný deň verím že ste vydržali ! :) Dnešné meníčko je :

Raňajky- Pomarančová šťava
(Ja som si kúpila BIO džúsik v DMke a popíjala celé doobedie :) )


Obed- Zvyšok tekvicovej polievky

Večera- Dusený kaleráb 
2 kaleráby, olivový olej, bylinková soľ
Príprava: Ošúpte kaleráby a nakrájajte na drobné kúsky. Poduste v tlakovom alebo v parnom hrnci. Následne opražte na oleji s bylinkovou soľou.
(Tento recept je naozaj skvelý, aspoň mne veľmi chutil ale dala som si ho spolu s celozrnným pečivom :) )


A moje výsledky po tejto kúre?
- pocit ľahkosti
-viac energie
- -1kg
- hrudník -1,5 cm
  pod hrudníkom -2cm
  pás -2cm 
  brucho + 2cm (To moje nešťastné brucho :D)
  boky -2cm

Myslím že sú to slušné čísla na to že sú to 4 dni :) Samozrejme čísla nie sú všetko, dôležitý je ten skvelý pocit ! :)


*Vaša Em*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára