Archív blogu

sobota 1. februára 2014

Prekážky, prekážky a prekážky (alebo výhovorky?!)

Naozaj som sa už fakt zaťala. Plná nadšenia a tento krát aj skúsenosti (nie ako minulý rok) som sa vrhla že tento krát to dám s ľahkosťou. Veď predsa toľko už o tom viem! To nemôže byť ťažké.
Samozrejme moja disciplína je nulová a ani sa to neopovažujem v hlave ospravedlňovať. Keď vidím dačo sladké s radosťou si to vychutnám (aj pár krát za deň). No to fakt takto nejde. A do toho všetkého ? Choroba a tie svinstvá antibiotiká. Január skoro za nami a na mne žiadne zmeny.. A ja vám chcem ísť príkladom. Normálne sa za seba hanbím. Chce to vymyslieť plán ako s tým nakoniec "neprásknuť". Samozrejme ak trpíte závislosťou na sladkom asi ja nejde sa ho úplne zbaviť. Pre dobro veci si ho treba dopriať, no nie? :D Musím si vstúpiť do svedomia a naozaj začať makať :) A znovu sa do toho zamilovať a nechcieť s tým prestať :) Presne tak ak chcete naozaj zdravo žiť musíte sa do toho zamilovať, lebo ak sa premáhate dlho vám to nevydrží. Tak držte mi palce a ja ich budem držať vám.


Stále si vravím že spolu to dáme! :)

*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára