Archív blogu

nedeľa 18. novembra 2012

Čarovná žihľava

   Každý z nás ju radšej obchádza. Veď kto by sa nechal dobrovoľne popŕhliť, že? No zamysleli ste sa niekedy čo táto nesympatická rastlinka v sebe ukrýva za čary? Dneska vám prezradím jedno jej veľké tajomstvo.


   Pre tých, ktorý nevedia čo žihľava je, ide o rastlinku, ktorej sa odborne (neviem či sa to dá tak nazvať) hovorí Pŕhľava dvojdomá. Používa sa často ako liečivá rastlina alebo ako krmovina pre zvieratá, preto aby dobre rástli.




   Žihľava obsahuje mnoho vitamínu C, stimuluje krvný obeh, podporuje torbu červených krviniek a priaznivo pôsobí na vlasy. A presne o tom vám tu budem dnes vykladať.

   Vždy som chcela mať dlhé, krásne, zdravé a lesklé vlasy. Ale to asi každá z nás, no nie? :) A preto keď som stretla kamarátku, ktorej za krátku dobu neskutočne narástli vlasy, nedalo mi neopýtať sa ako sa jej to podarilo. A na moje prekvapenie mi odpovedala: "Žihľava.".

   Takže recept na krásne a dlhé vlasy?
Vyvarte sušenú alebo najlepšie čerstvú (teraz v zime už asi nie :D) žihľavu v horúcej vode a nechajte odstáť. Potom si tento vývar nastriekajte do vlasov (alebo si ho proste na hlavu vylejte :D) a masírujte pokožku hlavy po dobu aspoň 5 minút. Túto procedúru opakujte 2-3 krát do týždňa a výsledky uvidíte už po mesiaci alebo dvoch. Vlasy budú nadýchanejšie, dlhšie silnejšie a celkovo krajšie.Predsa to najlepšie pre naše telo nájdeme v prírode :)



Mne osobne to pomohlo. Máte so žihľavou nejaké skúsenosti ? Vyskúšajte to a dajte vedieť čo na to hovoríte :)

*Vaša Em*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára