Archív blogu

streda 21. novembra 2012

Niečo je vo vzduchu...

  Presne pred pár dňami som si povedala že už je to mesiac čo som nebola chorá, že sa v celku držím. No a čo sa nestane, chytím nejakú črevnú chrípku. Svinstvo! Hovorím si: "A veď čo, to za pár dní prejde!" no už pár dní prešlo ale to svinstvo neprechádza a mňa naďalej mučia návalové kŕče v žalúdku.




   Takže ma to vyradilo minimálne na týždeň z cvičenia. A čo je horšie? Končí mi permanentka. To akoby ma osud skúšal či vydržím a nevykašlem sa nato. A ja sa teda NEVYKAŠLEM! Týždeň prečkám kým to prejde a potom pokračujem ďalej.

   No ale predsa má táto choroba nejaký význam. Keďže moje telo neprijme skoro žiadnu stravu ( maximálne ryžové chlebíčky, vodu a čaj) nemusím sa báť o svoju líniu a dokonca mám aj nechcenú detoxikáciu organizmu. Treba vo všetko hľadať niečo pozitívne predsa no nie ? :)


*Vaša Em*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára