Archív blogu

utorok 17. decembra 2013

I'm BACK!

Po dlhej prestávke, keď som poriadne ani nezačala a už to aj vzdala, sa vraciam späť. Náhodou som narazila na tento svoj starý blog a povedala si, že budem pokračovať. Založila som si ho, keď som sa rozhodla chudnúť a chcela som sa s vami podeliť o všetky rady, typy a úspechy. Od januára 2013 som sa zaťala a podarilo sa mi zotrvať pol roka. Úspechy bolo vidieť, no v lete mi začalo bývať pri cvičení nevoľno a to spôsobilo že pomaly som s tým sekla. Od nového roku to idem vyskúšať znovu, naplno! Výhodou je že za ten polrok som získala mnoho dobrých rád ohľadom zdravého chudnutia. Keďže pracujem vo fitness centre bola som obklopená ľuďmi, ktorí sa v tejto sfére vyznajú a ich rady mi dali naozaj veľa. A preto sa chcem s vami o ne podeliť ! :)) Tak verím že sa nám to spolu tento krát podarí dotiahnúť do konca ! Prajem veľa šťastia, pevné nervy a hlavne sebadisciplínu :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára